Wednesday, March 2, 2011

White Stuff On The Side Of My Clit

Panasonic extends contract with Real Madrid on tour on behalf of the Spanish Government

The Real Madrid star of a new case 'national'. The merengues, in fact, received a contribution of EUR 3 million by the Zapatero government to play on tour to Asia until 2013 and thus promote the image of the country. The agreement sent on a rampage and print experts: why the Real? "The Madrid club is the most popular and can boost our tourism," said Minister of Industry. A state subsidy of

3.3 milioni di euro a una squadra di calcio - una sola squadra di calcio - è un'operazione quanto meno al limite della trasparenza. Non solo perché c'è di mezzo il Real. Ma perché c'è di mezzo la crisi, e la Spagna è una delle nazioni che la sta vivendo più da vicino. Il contesto, insomma, è già critico.

Perché tanto sperpero? Il governo Zapatero ha deciso di lanciare la campagna 'Visit Spain, Visit Madrid', che intende far conoscere il paese in giro per il mondo. Soprattutto in Asia, come ha spiegato il Ministro dell'Industria e del Turismo, Miguel Sebastian: "Il mercato asiatico - ha detto - ha un enorme potenziale e vogliamo ampliarlo. La Cina, ad esempio, è un mercato emergente: well have arrived in Spain 90 thousand Chinese tourists in 2009, 100 thousand in 2010 and we hope to reach one million in 2020. "With the help of the football system and especially of Real Madrid:" It 's the most successful team - added Minister -, has nearly 300 million aficionados around the world. Then embodies certain values \u200b\u200bsuch as work and excellence, which make it unique. "

The contract for 'sponsoring' the government will go on until 2013. The operation did not go down to the newspapers close to Barcelona, \u200b\u200bquestioning, in substance and form, the choice of Zapatero and his men, to encourage the friend Florentino Perez: "While the country is on its knees - says the Catalan Sport -, il governo da un lato dice ai cittadini di stringere la cinghia, dall'altro regala 3 milioni al Madrid. E poi, perché proprio al Real? Non sarebbero stati in grado l'Atletico, il Valencia, il Siviglia o il Barcellona di promuovere l'immagine della Spagna in giro per il mondo? Gli azulgrana hanno un seguito maggiore di tifosi". El Mundo Depotivo, riferendosi alla squadra di Mourinho, ha persino parlato di 'equipo del Gobierno' .

Il Real, durante la tournée (che a partire dalla prossima estate farà tappa anche negli Stati Uniti), indosserà una maglia speciale con l'invito a visitare Madrid e la Spagna. I tifosi avversari, ma anche i comuni cittadini, dovranno farsene una ragione.

Tratto by: Sportmediaset

0 comments:

Post a Comment